نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آینده مویس كین پس از رد پیشنهادات توسط یووه!

آینده مویس كین پس از رد پیشنهادات توسط یووه!

نخستین پیشنهاد باشگاه مطرح انگلیسی برای جذب ستاره جوان یوونتوس، با امتناع مدیران بیانكونری به بن‌بست خورد. نیكولو شیرا خبرنگار روزنامه La Gazzetta dello Sport از رد پیشنهاد اورتون برای به خدمت گرفتن مهاجم 19 ساله یووه از سوی این باشگاه خبر داد.

 

مدیر ورزشی تافی‌های شهر بندری لیورپول به درخواست مارکو سیلوا سرمربی پرتغالی در روزهای گذشته با درخواست پیشنهادی 30 میلیون یورویی به باشگاه یوونتوس، خواهان به خدمت گرفتن مویس كین شده بودند كه این پیشنهاد با مخالف قاطع مدیران بانوی‌پیر مواجه شده است.

 

اورتون كه در خط حمله خود از وجود بازیكنی همچون تئو والكات استفاده می‌كند، در هفته‌های اخیر به دنبال جذب یك مهاجم قابل‌اتكا برای بازسازی خط حمله خود بوده است.

 

به نظر می‌رسد یوونتوس در صورت رسیدن پیشنهاد قابل‌توجه حاضر به مذاكره برای انتقال او است؛ درخواست‌هایی كه به گفته منابع غیر رسمی كمتر از 40 میلیون یورو نباشند.

 

در همین حال آنتونیو میلونه خبرنگار TuttoSport در گفتگو با TMW با اشاره به برنامه مینو رایولا برای آینده موكلش گفت:

 

با اینكه در روزهای اخیر ایده انتقال كین به آژاكس در ازای پیوستن ده‌لیخت به یووه مطرح شده اما بعید است رایولا به همین راحتی موكلش را در راه ترانسفری خرج كند كه می‌تواند با توافق مالی میان دو باشگاه حل و فصل شود. آنچه مسلم است كین مشتریان فراوانی را اطراف خود می‌بیند؛ باشگاه‌هایی كه نه‌تنها از انگلستان و ایتالیا كه از سایر لیگ‌های اروپایی هستند. ضمن آنكه آینده كین می‌تواند همچنان در تورین نیز رقم بخورد.

 

مویس كین كه با درخشش در تركیب یووه و آتزوری توانسته خودش را به عنوان یك مهاجم آینده‌دار مطرح كند، در فصل گذشته 17 بار برای یوونتوس در رقابت‌های مختلف به میدان رفت و 7 گل نیز برای این تیم به ثمر رساند. او در كنار گلزنی‌های باشگاهی‌اش، با زدن 2 گل در 3 بازی‌ای كه برای تیم ملی ایتالیا انجام داده باعث جلب‌توجه بسیاری از باشگاه‌های ایتالیایی و اروپایی شده است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: